E-mail marketing ma tak wiele atrakcyjnych funkcji, że jest to świetny sposób na dotarcie do klientów i przyciągnięcie ich do Twojej firmy.
E-mail marketing może być niedrogi, dochodowy, a nawet pomóc środowisku, oszczędzając papier. Bez względu na powód, dla którego wybrałeś e-mail marketing, w poniższym artykule znajdziesz przydatne informacje na jego temat.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Skorzystaj z testów A/B, aby poznać wariacje tematów. Wybierz jedną wiadomość e-mail, podziel listę mailingową na dwie i wyślij ją z różnymi tematami. W ten sposób możesz zobaczyć, jakie rodzaje sformułowań są skuteczne w zbieraniu odpowiedzi, a które nie.Bądź przewidywalny w swoich e-mailach. Wyślij je zgodnie z określonym harmonogramem. Upewnij się, że wysyłasz coś co najmniej raz w miesiącu, pomoże to utrzymać zainteresowanie klientów. Jeszcze lepiej, jeśli możesz wysyłać e-maile dwa razy w tygodniu lub dwa razy w tygodniu.
Sprawdź, w które dni Twoja witryna otrzymuje najlepsze odpowiedzi, a następnie wykorzystaj je jako zwykłe dni do wysyłania e-maili.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym.
Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie. Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Dowiedz się, kim są Twoi konkurenci i zarejestruj się na ich e-maile. Będziesz mógł zobaczyć, jakie treści wysyłają swoim subskrybentom i dowiedzieć się, jakich aspektów użyć, a od których trzymać się z daleka. Tylko pamiętaj, aby nie ukraść ich treści, ponieważ może to stanowić plagiat.Niezwłoczne reagowanie na wiadomości e-mail powinno być Twoim najwyższym priorytetem. Jeśli potencjalny klient skontaktuje się z Tobą przez e-mail, powinieneś zrobić wszystko, aby odpowiedzieć mu w ciągu jednego dnia. Dłuższe czekanie może kosztować klienta, a innym może wspomnieć o braku odpowiedzi.Nie wysyłaj zbyt wielu informacji w jednym e-mailu. Klienci będą sfrustrowani i przytłoczeni nadmiarem informacji w jednym e-mailu. Zamiast tego umieść wystarczającą ilość informacji w serii e-maili i upewnij się, że każdy z nich zawiera kilka akapitów. To utrzyma ich uwagę.Bez wątpienia e-mail marketing działa na tak wielu płaszczyznach. Może to być jeden z najbardziej opłacalnych sposobów dotarcia do jak największej liczby osób na całym świecie. Skorzystaj z porad i technik przedstawionych w powyższym artykule, aby zaprojektować plan marketingu e-mailowego, który będzie odpowiedni dla Ciebie i Twojej firmy.