Wiele mniejszych firm nie dysponuje zbyt wieloma zasobami finansowymi, które można przeznaczyć na cele marketingowe.

Jednak niedrogą, ale skuteczną formą promowania swoich usług są wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe, które można wręczać klientom oraz pracownikom w prezencie.

Firmy o różnych wielkościach korzystają z gadżetów reklamowych

Praktycznym upominkiem dla klientów mogą być parasole reklamowe

Do pozyskania nowych klientów wiele przedsiębiorstw wykorzystuje bardzo często parasole, artykuły piśmiennicze, notesy, kubki, smycze czy kalendarze, na których można umieścić logo firmy. Prezesi wielu firm oraz specjaliści do spraw marketingu wiedzą, jak duży wpływ na to, jak firma i jej produkty są postrzegane przez klienta, mają parasole reklamowe. Można również wykorzystać powierzchnie budynków dla celów reklamowych, ale firmy, oprócz publicznego przekazu, do klienta muszą czasami dotrzeć także bezpośrednio. Klienci różnorodnych firm, lub potencjalni klienci, często dostają różnego rodzaju gadżety reklamowe w postaci kubków z nadrukiem, smyczy, czapek lub parasoli z logo firmy, koszulki, długopisy czy kalendarze. Ma to nie tylko zachęcić ich do zakupu, ale też motywować do korzystania z tych gadżetów, dzięki czemu firma zdobywa dodatkową reklamę wśród szerszego grona potencjalnych klientów.

Duże przedsiębiorstwa często organizują kampanie reklamowe i biorą udział w targach, podczas których ustawiają stoiska ze swoimi produktami. Charakterystyczne dla takich imprez są parasole reklamowe, ponieważ cała akcja musi rzucać się w oczy, aby dotarł na nią przypadkowy odbiorca. Pozyskiwanie nowych klientów wymaga czasu, a parasole przyciągają uwagę nie tylko dorosłych, ale i dzieci. Wraz z dzieckiem na miejsce kampanii dotrą też rodzice, a ci z kolei mogą stać się nowym klientem firmy. Tutaj mają okazję za darmo albo po okazyjnych cenach nabyć jakiś produkt, lub skorzystać z oferowanych przez firmę usług.

Ponieważ na parasole reklamowe można nanieść różnorodne nadruki w wielu rozmiarach, firmy chętnie wybierają taką formę promocji. Dodatkowo taki praktyczny upominek z pewnością będzie chętnie wykorzystywany przez klientów.