Marketing mobilny może być ważną częścią Twojej firmy.
Musisz przeprowadzić wszystkie swoje badania, aby nie stracić mnóstwa pieniędzy, a nawet nie stracić żadnego z klientów. Poniżej wymieniono kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie planu marketingowego.Bądź na bieżąco z wiadomościami. To doskonale pasuje do bycia istotnym. Możesz wysłać e-maila o czymś, co się dzieje, ale nie zawsze jest on tłumaczony, gdy musisz wysłać wiadomość tekstową. Nie bądź za wcześnie ani za późno ze swoimi wiadomościami. Na przykład możesz ogłosić wyprzedaż na kilka minut przed otwarciem sklepu, w przeciwieństwie do dni.Upewnij się, że dajesz swoim klientom łatwy sposób na rezygnację z mobilnych wiadomości marketingowych. Opcje, takie jak kody do tekstu, które mają zostać usunięte z listy dystrybucyjnej, ułatwiają interakcję. Nawet jeśli klienci zrezygnują z otrzymywania wiadomości mobilnych, prawdopodobnie będą pamiętać, że to ułatwiłeś i będą bardziej skłonni do ponownego włączenia się, jeśli zobaczą wartość w Twoich wiadomościach.Powiąż swój marketing z dużymi wydarzeniami lub świętami. Specjalne okazje mogą sprawić, że Twój marketing naprawdę zadziała. Specjalne bony podaruj paniom tylko w Dzień Matki. Organizuj konkursy w dni wielkich wydarzeń sportowych, aby Twoja marka była obecna. Podaruj swoim klientom krótki kod, dzięki któremu każda osoba wysyłająca SMS ma szansę na wygraną.Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR.
Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Mieć cel.
Nie rozpoczynaj mobilnej kampanii marketingowej, dopóki nie dowiesz się dokładnie, dlaczego chcesz ją mieć. Możesz chcieć uzyskać dodatkowe przychody lub przyciągnąć więcej czytelników, ale bez względu na powód, musisz śledzić otrzymywane informacje, aby dowiedzieć się, czy Twój program naprawdę odnosi sukcesy.Wykorzystaj marketing mobilny jako środek komunikacji, a nie sposób na zysk. Twoja firma może być dla Ciebie bardzo ważna, ale musisz pamiętać, że klienci nie lubią być traktowani jak worki na pieniądze. Korzystanie z kampanii mobilnej, aby faktycznie z nimi porozmawiać, zwiększy sprzedaż bardziej niż promocje.Pozwól klientom wyrażać opinie. Niektórzy marketerzy mobilni mają tylko wiadomości wychodzące, co oznacza, że klient nie może do nich wysłać SMS-a bez przechodzenia przez wiele kłopotów. Pozwól swoim klientom porozmawiać z Tobą, aby poprawić koncentrację Twojego planu, i dowiedz się, czy musisz zrobić coś innego.Spraw, aby Twoje mobilne kampanie marketingowe były interaktywne. Przyciągnij klientów i zaoferuj im możliwość interakcji z systemem lub między sobą. Angażując użytkowników mobilnych, wzmocnisz bazę klientów, a także określisz przyszłe zapotrzebowanie na więcej, ponieważ każdy klient będzie chętniej polecał Twoją usługę.Spróbuj przeprowadzić test użyteczności przed faktycznym uruchomieniem mobilnej kampanii reklamowej, aby upewnić się, że wszystko przebiegnie bezproblemowo! Wyślij reklamę do małego kręgu testowego, aby uwzględnić siebie i zaufanych przyjaciół lub rodzinę. Poproś wszystkich o szczery wkład i zadaj sobie pytanie, czy podoba Ci się reklama i czy byś się nią przekonał!Marketing mobilny może być bardzo satysfakcjonujący, ale może też wymagać dużo pracy. Niezależnie od tego, jeśli wiesz, co robić i jak mądrzej sprzedawać, możesz pomóc swojej firmie w rozwoju. Zrób więc sobie przysługę, przeprowadzając badania i stosując wskazówki zawarte w tym artykule w swoim planie marketingu mobilnego.