Czy chcesz dotrzeć do odbiorców online? Filmy online to skuteczne metody marketingu.

Jeśli tego rodzaju marketing jest tym, czego potrzebujesz, czytaj dalej, aby uzyskać kilka świetnych wskazówek.Komunikuj się regularnie z innymi w swojej niszy. Jest to nie tylko dobry sposób na dzielenie się poradami i pomysłami, ale także na dzielenie się marketingiem. Wielu blogerów lub webmasterów często zezwala na publikowanie wpisów przez odwiedzających witrynę. Kiedy będziesz w stanie dotrzeć ze swoją wiadomością do większej bazy klientów w swojej niszy, odniesiesz większy sukces.Nie bądź zbyt skomplikowany w swoich filmach. Jeśli użyjesz wielu terminów technicznych i języka branżowego, znudzisz swoich widzów. Twórz swoje filmy dla laika. Jeśli wymagany jest język techniczny, zrób drugi film, aby zapewnić głębszy wgląd w temat dla bardziej zaawansowanych widzów.Producenci lub sprzedawcy produktów powinni tworzyć filmy wideo pokazujące, w jaki sposób produkt może być używany w alternatywny sposób. Na przykład, podczas gdy taśma klejąca jest świetna do przewodów, Duck Tape stworzyła instrukcje dla miliona innych projektów, nawet jak stworzyć portfel! Prowadzi to do niesamowitego sukcesu wideo wirusowego z ich strony.Rozważ zorganizowanie konkursu, w którym Twoi klienci przesyłają filmy, które stworzyli dla Twojej firmy, a następnie wyświetlaj je okresowo zamiast własnych. Klienci uwielbiają widzieć swoją nazwę w świetle, a te wspaniałe dzieła sztuki pomogą promować Twoją firmę, a z czasem mogą nawet stać się wirusowe.Należy pamiętać, że niektórzy ludzie surfują po Internecie, używając telewizorów z dużym ekranem do swoich monitorów. YouTube akceptuje teraz duże pliki wideo. Więc nie kręć nosem przy treściach o wysokiej rozdzielczości. Ktoś, kto patrzy na Twoje treści na 50-calowej plazmie, nie kupi od Ciebie, jeśli tylko zobaczy piksele.Pamiętaj, jak długi jest Twój film. Użytkownicy przeszukujący Internet na ogół się spieszą. Nie chcą oglądać jedno- lub dwuminutowego wideo. Eksperckie sposoby budowania strategii marketingowej wideo

W rzeczywistości badania wykazały, że umieszczenie filmu, który jest krótszy niż 30 sekund, jest jednym z kluczy do sukcesu.Nie zapomnij publikować filmów w swojej witrynie, ale zachowaj ostrożność.

Nie chcesz, aby Twoja strona działała zbyt wolno, a wideo może zdecydowanie wpłynąć na czas ładowania. Dlatego najlepiej wybrać tylko kilka filmów, które prezentują Twoją najlepszą pracę.Treść jest królem na stronie internetowej, w czasopiśmie lub w wideo online. To, co pokazujesz światu, nie tylko mówi mu, kim jesteś, ale także kim jesteś. Jeśli chcesz, aby stali się klientami lub klientami, musisz dać im to, czego szukają, w zabawnej formie.Staraj się nie ograniczać tylko do publikowania filmów na Youtube. Twoja strona główna powinna umożliwiać osadzenie wideo na swojej stronie. Umieszczenie wideo w Twojej rzeczywistej witrynie pomoże zaangażować widzów. Możesz także publikować filmy w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, więc upewnij się, że obejmujesz wszystkie swoje bazy.Twój film nie musi pozostawać tylko w witrynach hostujących wideo. Umieść go również na swojej własnej stronie internetowej! W ten sposób ludzie mogą zobaczyć wideo na Twojej własnej stronie internetowej, w pobliżu Twojej oferty produktów. To świetny sposób na zaprezentowanie swojego filmu wielu różnym widzom.Powinieneś teraz zrozumieć znaczenie, jakie filmy online mogą mieć w Twojej kampanii marketingowej. Reklamowanie firmy za pomocą filmów to inteligentny sposób na dotarcie do milionów potencjalnych klientów. Po prostu weź to, czego nauczyłeś się z powyższego artykułu i użyj go do stworzenia solidnego planu marketingowego wideo.